ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Kętrzyńskie Centrum Kultury
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Skargi i wnioski

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-05-19 19:53:09 przez Tomasz Matukiewicz

Akapit nr - brak tytułu

Przyjmowanie skarg i wniosków w Kętrzyńskim Centrum Kultury
 
Podstawy prawne rozpatrywania:
 
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r., poz. 1071 - tekst jednolity) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r w sprawie organizacji rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz. U. nr 5 z 2002, poz. 46) i Zarządzenia Nr 02/2010 Dyrektora Kętrzyńskiego Centrum Kultury z dnia 24 czerwca 2010 roku.
Skargi i wnioski można składać pisemnie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej a także ustnie do protokołu. Dyrektor KCK przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w  każdą środę w godzinach od 15.00 do 17.00
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostają bez rozpoznania.
« powrót do poprzedniej strony